Zamiast płacić za dostawę dorzuć coś dla swojej MRUCZKI :)
Darmowa dostawa od 250,00zł

Program Lojalnościowy ŁAPKI - Regulamin

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „ŁAPKI

Rozdział I. Postanowienia Ogólne

§ 1. Nazwa i Organizator Programu

  1. Program Lojalnościowy Łapki (zwany dalej „Programem”) jest programem punktowym, którego celem jest nagradzanie stałych Klientów sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.mruczu.pl (zwanego dalej „Sklepem Internetowym”).

  2. Organizatorem Programu jest Usługi Medyczne Medi-Lem z siedzibą w Bralinie, ul. Jodłowa 9, NIP: 619-176-13-15, REGON: 251453425 (zwany dalej „Organizatorem”).

§ 2. Definicje

  1. Program – Program Lojalnościowy Łapki działający na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

  2. Organizator – podmiot wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu.

  3. Uczestnik – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zarejestrowała konto Klienta w Sklepie Internetowym i spełniła warunki uczestnictwa w Programie określone w niniejszym Regulaminie.

  4. Łapki (Punkty Lojalnościowe) – jednostki przyznawane Uczestnikowi przez Organizatora w ramach Programu za spełnienie warunków określonych w niniejszym Regulaminie, uprawniające do uzyskania rabatu na zakupy w Sklepie Internetowym.

  5. Konto Klienta – indywidualne konto Uczestnika w Sklepie Internetowym, dostępne po zalogowaniu, na którym gromadzone są Łapki.

  6. Zamówienie – zakup produktów w Sklepie Internetowym dokonany przez Uczestnika, który został opłacony i dostarczony.

Rozdział II. Zasady Uczestnictwa w Programie

§ 3. Warunki Uczestnictwa

  1. Uczestnikiem Programu może być wyłącznie Klient Sklepu Internetowego, który posiada aktywne Konto Klienta.

  2. Przystąpienie do Programu jest dobrowolne i następuje automatycznie z chwilą dokonania pierwszego Zamówienia przez Klienta po zalogowaniu się na Koncie Klienta.

  3. Uczestnictwo w Programie jest bezpłatne.

§ 4. Okres Obowiązywania Programu

  1. Program obowiązuje od dnia 01.07.2025 r. i prowadzony jest na czas nieokreślony.

  2. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie. O zakończeniu Programu Uczestnicy zostaną poinformowani z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem poprzez ogłoszenie w Sklepie Internetowym oraz/lub wiadomość e-mail wysłaną na adres e-mail przypisany do Konta Klienta.

Rozdział III. Zbieranie Łapek

§ 5. Zasady Naliczania Łapek

  1. Za każde wydane 1 zł (jeden złoty) brutto na zakup produktów w Sklepie Internetowym, Uczestnik otrzymuje 1 (jedną) Łapkę.

  2. Łapki naliczane są wyłącznie za zakupy dokonane za pośrednictwem Sklepu Internetowego (www.mruczu.pl) po uprzednim zalogowaniu się na Konto Klienta.

  3. Podstawą do naliczenia Łapek jest suma wartości produktów w Zamówieniu, które zostało opłacone i dostarczone do Uczestnika.

  4. Łapki są naliczane automatycznie na Koncie Klienta po potwierdzeniu zrealizowania Zamówienia (tj. po dokonaniu płatności i dostarczeniu produktów do Zamawiającego). Mogą być widoczne na Koncie Klienta w zakładce „Moje konto” lub w innym wskazanym przez Organizatora miejscu.

  5. Łapki nie są naliczane za koszty dostawy, usługi dodatkowe oraz za zakupy, w przypadku których Uczestnik odstąpił od umowy (dokonał zwrotu produktów).

  6. W przypadku anulowania Zamówienia, zwrotu produktów lub rezygnacji z zakupu, Łapki naliczone za to Zamówienie zostaną automatycznie usunięte z Konta Klienta.

§ 6. Ważność Łapek

  1. Naliczone Łapki nie ulegają przeterminowaniu.

  2. Łapki nie mogą zostać wymienione na gotówkę ani przekazane innym osobom.

Rozdział IV. Wykorzystywanie Łapek

§ 7. Zasady Wykorzystywania Łapek

  1. Każde 40 (czterdzieści) Łapek obniża wartość Zamówienia o 1 zł (jeden złoty).

  2. Łapki mogą być wykorzystane wyłącznie do obniżenia ceny produktów w koszyku. Nie mogą być wykorzystane do pokrycia kosztów dostawy.

  3. Aby wykorzystać Łapki, Uczestnik musi być zalogowany na swoim Koncie Klienta w Sklepie Internetowym.

  4. Proces wykorzystywania Łapek:

    • Po skompletowaniu Zamówienia, Uczestnik powinien przejść do Koszyka.

    • W podsumowaniu Koszyka pojawi się sekcja „Użyj punktów lojalnościowych” lub podobna.

    • Uczestnik może wykorzystać dowolną ilość Łapek zebranych na Koncie Klienta, zaznaczając odpowiednią opcję lub wpisując liczbę punktów, a następnie klikając „Przelicz punkty”.

    • Wartość koszyka zostanie automatycznie zmniejszona o wartość wykorzystanych Łapek.

    • Uczestnik nie musi wykorzystywać wszystkich zgromadzonych Łapek jednorazowo.

  5. Łapki łączą się z innymi promocjami i kodami rabatowymi dostępnymi w Sklepie Internetowym, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.

Rozdział V. Reklamacje

§ 8. Procedura Reklamacyjna

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące funkcjonowania Programu Lojalnościowego Łapki lub naliczania/wykorzystywania Łapek mogą być składane przez Uczestników.

  2. Reklamacje należy składać w formie pisemnej na adres Organizatora: Usługi Medyczne Medi-Lem, ul. Jodłowa 9, 63-640 Bralin, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@mruczu.pl].

  3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: dane identyfikacyjne Uczestnika (imię, nazwisko, adres e-mail przypisany do Konta Klienta), opis przedmiotu reklamacji oraz żądanie.

  4. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od daty jej otrzymania i poinformuje Uczestnika o sposobie jej rozpatrzenia drogą elektroniczną na adres e-mail podany w reklamacji.

Rozdział VI. Ochrona Danych Osobowych

§ 9. Przetwarzanie Danych Osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników Programu jest Organizator.

  2. Dane osobowe Uczestników Programu (takie jak imię, nazwisko, adres e-mail, historia zakupów) będą przetwarzane w celu realizacji Programu Lojalnościowego Łapki, w tym do naliczania i rozliczania Łapek, a także w celach marketingowych, jeżeli Uczestnik wyraził na to odrębną zgodę.

  3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą) oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą, w przypadku celów marketingowych).

  4. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  5. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz praw Uczestników znajdują się w Polityce Prywatności Sklepu Internetowego.

Rozdział VII. Postanowienia Końcowe

§ 10. Zmiany Regulaminu

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie, w szczególności w przypadku zmiany przepisów prawa, zmiany zasad funkcjonowania Sklepu Internetowego lub Programu.

  2. O wszelkich zmianach Regulaminu Uczestnicy zostaną poinformowani z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem poprzez opublikowanie nowego Regulaminu w Sklepie Internetowym oraz/lub wysłanie wiadomości e-mail na adres przypisany do Konta Klienta.

  3. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Organizatora, nie krótszym niż 7 dni od daty ich ogłoszenia. Uczestnik, który nie akceptuje zmian, ma prawo zrezygnować z uczestnictwa w Programie. Dalsze korzystanie z Programu po wejściu w życie zmian oznacza ich akceptację.

§ 11. Postanowienia Końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

  2. Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją Programu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora, a w przypadku sporów z Uczestnikami będącymi konsumentami – przez sąd właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.

  3. Termin Łapki oznacza punkty lojalnościowe w rozumieniu niniejszego Regulaminu.

  4. Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego.